Digital Marketing Start Up Class

Je wilt graag beginnen met Online Marketing voor je onderneming maar hebt geen idee wat je precies moet doen?

Je hebt al een eerste keer een social media of google campagne opgestart maar je was niet tevreden met de resultaten?

Je wilt gewoonweg graag weten hoe je alle online kanalen het beste inzet alvorens je je agentschap brieft?

 

De ideale gids voor je begint met online marketing

‘Bezint eer ge begint’ is een aloude spreuk die ook van toepassing is op online marketing.

Met deze online video training leer je hoe je keuzes kan maken in het online marketing landschap.

Je ontvangt bij elk belangrijk online kanaal een strategisch kader waardoor je zelf de juiste keuze en invulling aan online marketing kan geven.

Je leert hoe elk online kanaal werkt en waarom je het zou kunnen inzetten in jouw marketing mix.

Bij elk hoofdstuk ontvang je een aantal extra tips bovenop zodat je meteen succes kan boeken als aan de slag gaat.

Wat krijg je allemaal te zien in de video training?

Hoofdstuk 1:

  • Wat je wel en niet mag verwachten in de online video cursus
  • Waarom consumenten wel en niet online aankopen of orïenteren
  • Je verhaal online vertellen
  • Je doelgroep bepalen en hoe je deze doelgroep kan visualiseren
  • De marketing funnel opstellen

Hoofdstuk 2:

Display Advertising:

  • Wat is Display Advertising en waarvoor kan je dit inzetten?
  • 4 belangrijke vormen van Display Advertising.
  • Waarom je met Native Advertising nog meer kan bereiken
  • 4 belangrijke vormen van Native Advertising en hoe dit goed inzetten
  • Hoe kan ik deze Advertising vormen allemaal inkopen
  • Wat is programmatic advertising en hoe werkt het?
  • Enkele tips om aan Programmatic Advertising te beginnen
  • Wat betekenen CPM, CPA, CPS etc

 

 

Hoofdstuk 3:

Het verschil tussen SEA en SEO

  • Het verschil tussen SEA en SEO adhv 8 parameters
  • Hoe je jouw keywords die relevant voor je doelgroep zijn kan opzoeken
  • Waar Google op let bij het starten van een campagne

Hoofdstuk 4:

SEO

  • Waarom je je SEO moet optimaliseren
  • De werking van de zoekmachine adhv 4 belangrijke criteria
  • Hoe je aan SEO optimalisatie kan beginnen
    • Waar je moet opletten om je website technisch in orde te hebben voor SEO
    • Hoe je je content het best kan optimaliseren voor Google
    • Authoriteit opbouwen en hoe er aan te beginnen (linkbuilding)
    • Gebruiksvriendelijkheid van je website
    • Hoe je de consument via SEO al een deel van je website laat zien voor hij klikt
  • De Google SEO updates

Hoofdstuk 5:

SEA

  • Waarom een SEA campagne opzetten
  • Hoe start je met een SEA campagne
  • Hoe werkt het Google biedingsysteem en de kwaliteitscore?
  • Verschillende extra formaten in een SEA campagne en hun belang
  • Remarketing in Google of RLSA (Remarketing Lists for Search Ads)
  • Een overzicht van de CTR (Click Through Rate per sector)
  • Hoe kan je je CTR verhogen of zo optimaal mogelijk maken
  • Welke nieuwe ontwikkelingen zijn er in SEA?

Hoofdstuk 6:

Social Media:

  • Waarom je een verhaal moet vertellen op Social Media en niet zomaar een advertentie schrijft
  • Strategie en Content bepalen in Social Media
  • 4 fasen in je social media strategie en hoe dit in te zetten:
    • Branding
    • Awareness fase
    • Consideratie fase
    • Sales fase
  • Hoe je bezoekers kan retargetten
  • Social Media als klantenbindingstool: enkele belangrijke tactieken om proactief je reviews positief te houden
  • Een korte zoom op Influencer Marketing
  • De andere Social Media kanalen in België in vogelvlucht:
    • Facebook
    • Instagram
    • Snapchat
    • LinkedIn
    • Retargetting over deze kanalen heen

Hoofdstuk 7:

Email:

  • Enkele cijfers om je openrate en CTR te vergelijken
  • De verschillende doelstellingen van je mail en tips om hier op in te spelen
  • Personaliseren of niet? En hoe doe je dat nu precies?
  • 9 tips om de ideale mail te maken
  • Enkele nieuwe trends in emailland

 

Hoofdstuk 8

Video:

  • De trend van video in marketing
  • 3 soorten video’s in je strategie: Hero, Hygiëne en Affinity
  • Videogebruik in de verschillende funnelfases: Awareness, Consideration en Sales
  • Personalisatie van je video’s
  • Waar plaats ik mijn video het beste? De verschillen tussen Facebook en YouTube en je eigen website
  • Video SEO-proof maken om betere resultaten te halen
  • Enkele tips voor je aan video start

Hoofdstuk 9:

Website Optimalisatie

  • Waarom je website en je winkelpunt eigenlijk vergelijkbaar zijn
  • Hoe je het aanpakt om je website of landingspagina te optimaliseren
  • 12 direct toepasbare tips om je website/landinspagina te optimaliseren voor een hogere omzet.

 

Leer vandaag nog hoe je van start kan gaan met Digital Marketing en maak de juiste keuzes in jouw marketing mix.

De video is handig opgeknipt in de bovenstaande hoofdstukken.  Elk hoofdstuk duurt tussen 16 en 24 minuten. Ideaal om op je eigen tempo en wanneer jij het wilt te bekijken.

Slechts 149 euro start aanbieding ipv 199 euro voor eventplannertv bezoekers

Bestel hem nu!